דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תחת הסכין של מנתח פלסטי 

מאת    [ 27/02/2011 ]

מילים במאמר: 381   [ נצפה 3567 פעמים ]

עם השנים מופיעים על פנינו קמטים בגלל היחלשות העור ורפיונו. האזור בו מופיעים הקמטים משתנה מאדם לאדם. מי ששנים ארוכות צחק הרבה או חייך חיוכים גדולים כנראה שיופיעו סימני הבעה באזור הפה שלו. מי שנטה להזעיף פנים ולכווץ עיניים כנראה יראה קמטים מסביב לעיניו ובאזור המצח. טיפולים אסתטיים עוזרים לשפר את מראה הפנים, להעלים את הקמטים ולהפוך את הפנים המזעיפות לפנים חלקות כמו שהיו בעבר.

טיפולים אסתטיים להעלמת קמטים כרוכים בהזרקת חומרים אל תוך הפנים, אשר ממלאים את הקמטים. מדובר בהליך קצר ולא כואב. טיפול אסתטי מסוג זה מחזיק מעמד זמן קצר (בערך ארבעה עד שישה חודשים) ויש לחזור עליו שוב, על מנת להמשיך וליהנות מהעור החלק. למי שמאס בטיפולים החוזרים ורוצה פיתרון שיחזיק מעמד לשנים רבות יש פיתרון. ניתן לעשות מתיחת פנים.

מתיחת פנים היא אחד מבין שלל ניתוחים פלסטיים נפוצים, שעוזרים להשיג את המראה הרצוי ולהשאיר אותו לזמן ארוך ביותר. ישנם ניתוחים מסובכים יותר וישנם מסובכים פחות. על ההליך ועל תופעות הלוואי האפשריות יסביר מנתח פלסטי בעת מפגש ייעוץ עימו.

ניתוחים פלסטיים הם משהו שיש להחליט עליו בקפידה. ישנן בחורות צעירות בגיל העשרה שמבקשות מהוריהן ניתוח כזה או אחר. במקרה כזה ההחלטה היא קשה בעיקר להורים, שככל הנראה מעדיפים כי הבת שלהם תחכה כמה שנים עד שתהיה בוגרת. אם כבר מחליטים לעשות ניתוח פלסטי, ההחלטה החשובה ביותר היא מי יהיה זה שיבצע את הניתוח.

לאחר שמחליטים לבצע ניתוחים פלסטיים שונים, מנתח פלסטי צריך להיבחר לא על פי המחיר שהוא גובה. אומנם ישנם מנתחים שגובים בהתאם לתקציב שלנו וזה מתאים לנו וישנם שגובים מחירים שנראים מעט מופרזים, אך הדבר החשוב באמת הוא לוודא מהם הידע וההתמחות של המנתח, מהו הניסיון שלו ומהי איכות העבודה שלו. אם לא בטוחים ורוצים לוודא כי מנתח פלסטי כלשהו הוא מנתח מומחה צריך, ואף חשוב, לבקש לראות את התעודות שלו. באשר לאיכות העבודה שלו, כדאי לשאול מנותחים קודמים של אותו מנתח, מכרים וחברים שנותחו תחת הסכין שלו ויכולים לומר את דעתם לגביו.

הדבר נכון גם לגבי טיפולים אסתטיים, וחשוב לזכור: אם טיפול אסתטי או ניתוח פלסטי מבוצעים על ידי מי שאינו מומחה ומורשה לעשות אותם יכול להיגרם נזק שיצריך טיפולים נוספים לתיקון התופעות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב